mandag 5. november 2012

November


For meg er november spenning. Jeg er spent på om det kommer snø, og spent fordi jeg har bursdag i november. Jeg synes fortsatt at det er utrolig stas med bursdag! Det har også Øyvind og Hedda. Så det er mye som skjer i denne måneden med andre ord. Vi forbereder feiring med familie som kommer nedover fra Trondheim. Vi har ei stor jente som gleder seg til å bli hele 5 år! (ja hvor ble tiden av??)  og vi begynner å planlegge adventstid og julefeiring. Nå er det bare innspurten som står igjen av året, før vi starter på et nytt.
Det er mørkt og jeg tenner lys hver kveld, masse lys.
Ikke vanskelig å kose seg inne med disse telyslyktene fra
TineK. De er så fine!
Fatet er Ittala.

Ha en fin kveld alle.

1 kommentar:

  1. Høstkos er jammen meg noe for seg selv, levende lys og varme inne, mens det er kaldt og rufsevær ute :) Men høsten har vært fin i år. Snøen ligger i lufta her, men det meste av snøen er nesten borte. Regner med dere har fått den nå. Uansett, får dere kose dere med bursdager og det som er igjen av høsten. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen:)