lørdag 13. oktober 2012

Skjenk & stue


Her kommer noen bilder av skjenken min på stua.
Dette er opprinnelig en Ikea skjenk i eik som har blitt malt i fargen Chi fra Jotun. Det skulle egentlig være en midlertidig løsning her på oppløpssiden, men med tiden har jeg blitt så fornøyd med den at den blir stående:) Lampa er Bourgie fra Kartell og jeg elsker den!! Jeg var litt usikker på fargen da jeg kjøpte den, men dette er helt klart blitt min design favoritt i huset. Keramikkvasen med skrift er håndlagd og er en gave fra min kjære svigermor og svigerfar. Tror den er kjøpt på et håndtverksted i stavern. Skifersteinen som det store lyset står på har Øyvind laget (ja han har faktisk det!) til meg i Alta. 
Kiwi lyktene fra Ittala er en klassiker og har sin plass på peishyllen min:)
På ønskelista nå har jeg en stor glassflaske som kan stå på gulvet. Lurer på om jeg skal finne en gammel vinbryggeflaske på loppemarked et sted. Det må jo være noen som selger disse? Jeg skal lete og gir meg ikke før jeg finner akkurat den jeg vil ha;)















God lørdagskveld til alle som titter innom!
Nå er det straks litt rødt i glasset og en god film her.
Klem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen:)